Waterman's safety 14S VENDU

Modérateurs : RogerB, zephyr, LeGaulois

Répondre
crabe919
Bleu Mers du Sud
Bleu Mers du Sud

Waterman's safety 14S VENDU

Message par crabe919 »

Bonjour,

Je veut le partir cette plumes, parce que j'ai acheté trop de mb dans les mois passés. Les deux plumes watermans safety 14S sont des modelles difficile à trouvez dans cette ètat. Ce sont des modelles très rare a trouver aux moment.
Tout les prix sont inclus envoyement des plumes en benelux/france, mais ne sont pas assuré. Pour envoyement assuré ou envoyement sur une autre destinaire, prendre contact avec moi.
Donnéz moi une email quand vous à intéresse dans une des plumes (adam600davidARROBAShotmailDOTcom)
Je vas expliquer l'info sur les plumes en anglais, je ne veut pas des "mal compréhensions" avec le niveaux de mon francais.Quand vous voulez plus de l'information contactez moi en français/anglais ou néerlandais.
Payment by pay pall or bank transfer. Prices included shipment for belgium/france non ensured.

Salutations.

Waterman 14S safety pen second generation:

Pen dates from 1916 (stamped in the feed) and is a short model. Imprint and patern are in exellent condition, only minor decoloration on the pen overall.

This pen comes with the later, and more common, system and a twisting nib when turning the nib out.

The pen has the correct matching Size 4 nib, with the following inscription: waterman's/reg. U.S./pat. off. The nib itselfs is a smooth stub wich can handle some line variation.

The seals on this pen have also been replaced, and as with the first gen pen, this pen was filled with ink for about 1/2 year without any problem.

Length of the pen closed 117mm
Fountainbel has also taken care of this nib.

Last chance for an hard to find, in good condition and almost 100 year old perfect writing safety pen for a good price.

Price shipped within belgium/France unensured:
90 euro

Image

Always possible to contact me at:

adam600davidAThotmailDOTcom

Meilleur salutations,

Adam
Modifié en dernier par crabe919 le 16 juil. 2013 07:41, modifié 1 fois.
crabe919
Bleu Mers du Sud
Bleu Mers du Sud

Re: Waterman's safety 14S prix Adapté

Message par crabe919 »

Prix adapté

90 euro shipped worldwide uninsured.
Répondre